England

Nu är det bara 2 veckor(exakt)kvar tills jag och massa grymma kompisar ska till England med skolan. Fy vad jag är taggad! Skypade med Bek(min, Gabbes & Linneas utbytesstudent)i veckan och jag blev ännu mer taggad då! Åh vad det ska bli roligt. Typ alla mina närmsta vänner ska med och sen är alla i England så sjuukt härliga och roliga åh! 
Vi ska iaf vara där i en vecka typ(fredag till lördag) och det jag vet som är planerat är poolparty hos Bek som har inomhuspool och så ska vi till London 2 dagar! Resten blir lite av en överraskning, förhoppningsvis kommer vi träffa några snygga britter! ;) (finns det ens??)
 
Jag har även planerat att köpa skor, antingen svarta nike air force 1 (låga), har redan vita och det är typ det bästa jag någonsin köpt. Annars ska jag köpa mig ett par slipon vans!! Så sjukt snyggt, är helt besatt! Zara Larsson la även upp en bild på ett par sviiinigt snygga ormmönstrade slipon skor, de är från H&M och jag vill verkligen ha de med. Dör sko-döden.
 
 
Bild från när vi var på Liseberg med engelskorna, ingen av dom på bild dock, haha! 
Hjälp vad långt hår jag hade haa?!?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0