Trevligt

Mhhm rolig början på terminen! Känns som att vi har fått typ 10 saker som ska göras men men, ingen idé att klaga för att jag vet att jag ändå kommer göra allt som ska göras så varför lägga energi på att klaga? Finns inget sätt att slippa undan plugg! 
 
 
 Här är iaf allt som är tills nästa vecka haha, kanske är bra att lägga in en liten påminnelse för alla i min klass! ;)
 
you can thank me later! 
 
 
 
Förresten skulle jag skitgärna kunna skriva i olika storlek på texten och ja lite mer effekter på texten.. ser väldigt trist ut när det enda man kan göra är att ta kursiv/tjock/understruken/överstruken stil..mycket roligare att läsa om det är lite blandad storlek med så NATALIE F om du ser detta får du skiiiiitgärna hjälpa mig <333 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0