Tagg

Hejsan! 
Skolan idag var faktiskt rolig, precis som igår! Allt blir så mycket roligare när man har...ja vad ska ja g säga? hmm ;) haha
 
Efter skolan åkte jag hem och åt nudlar ifall ni vill anteckna? :) Sen åkte jag till träningen vilket var nästan 2 veckor sedan senast..! Oj! Har varit sjuk, haft engelskorna och haft uppehåll så det var jättelängesedan, roligt men jobbigt som as haha...
Sedan kom jag hem och åt tacos som 500 tusen andra svenskar antagligen också har gjort haha. 
Och resten av helgen ska jag inte göra nåååågonting vilket är sjukt underbart, är så trött efter skolan redan! 
 
 
Åhh har så mycket musik som är ny för mig( ;) ) som jag måste dela med mig av! Fyy vad go denna var, ny favorit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0