Sleep

Heej! Har inte kunnat eller hunnit blogga på två dagar nu hehe, igår vaknade jag sent och sen kom mina bröder hem varav en med flickvän och min bror Viktor fyllde(haha tänk om man skrev FÖLL?) år, hela 26 år så det känns rätt sjukt... han känns verkligen inte så gammal haha. Så vi åt middag och gav han presenter och sånt. Sen åkte jag till Gabribulla på kvällen där vi var lite kompisar som lagade tacos och umgicks hela kvällen och natten! Myysigt, tack för det gabbe! :* 
Jag somnade för övrigt efter klockan 8 för jag och Lillvi låg och pratade om precis allting! Haha helt sjukt hur mycket vi pratade och hur länge, tiden bara sprang iväg! Men det var mysigt det med! Så härlig är hon där Lillvi ;) :* 
 
Sen blev vi väckta vid 12 så jag var verkligen svintrött, tror alla var det! Så jag blev hämtad och åkte hem och mamma sa att jag såg ut som ett lik och att jag skulle sova så det gjorde jag! Vaknade vid halv sex nu på kvällen och det var riktigt skönt men jag tar gärna emot lycka till önskningar att somna ikväll! :) mission impossible
 
ååh vill faktiskt ha lite snö  nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0