Reason

Hola! 
Skolan igår var hemsk!! Fy. Jag sov ingenting på natten efter jag bloggade... Så ni kan bara ana hur trött jag var! Mådde dåligt med, huvudvärk. magont, fy! Själva skoldagen är den värsta på hela veckan med så hela dagen var helt värdelös helt enkelt. Sov när jag kom hem i flera timmar men med tanke på att jag hade dygnat innan så var jag trött på kvällen med så jag sov vid 11. 
 
Idag var skoldagen rätt skoj, den brukar vara det på torsdagar för då är jag och Gabbe ensamma hela dagen typ, om man kan säga så? Vi har iaf alla lektioner ihop och inte med någon annan i vårt gäng! 
Nu har jag precis ätit middag och ska kolla på en film med ena halvan av familjen som är hemma!
 
Och förresten, det känns meningslöst att blogga just nu för jag kan inte ta bilder eller blogga lika ofta och mina inlägg är värdelösa! Känns så onödigt att lägga ner ens lite tid på bloggen om det är i onödan...Tror att jag kanske tar en paus tills jag får en ny mobil vilket är i februari. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0