Nyår

Hellooo 2014..! 
Oj vad sjukt, känns fortfarande som 2010 i min hjärna men icke, 2014 it is! Fatta att vi är närmre 2020 än 2007? Hur och när hände detta? hmm
 
Igår åkte jag hem till Linnea där Lisa var och vi chillade som bara den, lyssnade på musik, fixande naglar och smink, lagade tacos, åt, bajsade, fixade oss lite mer, och sen tog vi bussen till  Lillvi där det var lite folk redan. Jag hade iaf en skitgrym och rolig kväll, jättelyckad! Tack Lillvi :* Har många roliga händelser från denna kvällen som jag inte kommer glömma på ett bra tag haha! 
 
Idag har jag inte gjort ett piss rent ut sagt! Och idag tänker jag sitta vid datorn hela natten och kolla någon serie och äta godis & cola. 
 
bilder beskriver min dag & natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0