Night

tjenare i lingonskogen! 
 
Ligger just nu i soffan och gör...ingenting(typ)! Äter choklad, dricker cola, och ska sätta på någon film eller ett avsnitt av någon serie eller fortsätta kolla på en Amish-serie.. haha så intressant! 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska bara chilla på dagen och verkligen vila ut!! Sen på kvällen ska jag kanske träffa lite fränds. 
 
Åhh tror inte ni fattar hur mycket jag längtar tills jag får ny mobil...jättejobbigt att klara sig med den jag har nu, kameran är väldigt dålig, utan fokus eller blixt eller framkamera eller något, åh! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bara klagar hela tiden...om du vill kan jag ta tillbaka den...

Svar: Neej! haha förlåt! Den är bättre än inget! :D men saknar min gamla <33
Filippa Eriksson

2014-01-11 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0