Helgdag

Hejsan! 
Idag är det helgdag vilket känns konstigt? Helgdag på en måndag hmm...
Jag har nog aldrig gjort så lite som idag haha, vaknade 2 och åt mat och gick sedan upp till mitt rum och chillade och somnade sedan och vaknade vid 5 hmm...Sen dess har jag inte gjort nåågonting!! Bakat en kladdkaka och sminkat mig typ... Det är faktiskt rätt skoj att sminka sig även om man inte ska någonstans, bra att öva med! :) 
 
Nu ska jag snart äta nudlar för jag har inte ätit sen jag åt senast(insåg detta nu) så jag är svinhungrig. Sen ska jag kolla på Paradise Hotel ♥♥ Åhh äntligen börjar det igen! Suger att Samir är ute men jag kan sätta i princip vad som helst på att han kommer komma tillbaka! Kom ihåg att jag sa det! ;) 
 
ååh bild från Grekland i somras, brun och fin...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0