Hard

Sista lovdagen idag...! 
Detta lovet har faktiskt känts ganska långt fast fortfarande alldeles för kort! Jag gillar när loven är så långa så att i slutet är man typ uttråkad så att man nästan vill till skolan, så brukar det vara för mig på sommarlovet iaf! Men det är bara skönt för då är man verkligen 100% utvilad och redo! 
 
Måste bara säga att det är typ omöjligt att blogga normalt och bra för jag har ju ingen mobil som man kan ta hyfsade kort med, typ 4 megapixel så det är omöjligt att få nya bilder... sen kan jag inte mobilblogga heller förutom när jag är hemma så ja... men den 28 Februari kommer bli en bra dag! Då ska jag få en ny mobil men det är ungefär det som händer på den dagen, ingenting annat! :D Bra dag ändå! Trots att det inte händer något mer än att jag får ny mobil.
 
 
 
Nu ska jag ta mig en lång, varm dusch! 
 
Förresten har jag hittat världens bästa låt!!! Måste visa den, fy jag älskar älskar älskar den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0