En sån där

                                        Jag lyssnar just nu på – Husmusik!! Typ bara house just nu
Kärleken är – Något jag inte har mycket erfarenhet av
Jag gillar att – få positiv bekräftelse för något man kämpat med
Jag kommer alltid att – Ha en speciell plats i mitt hjärta för One Direction
Sist jag grät var - Väldigt längesedan, minns inte ens? Flera månader sedan kanske t.om
Min mobiltelefon är - Min käraste ägodel
När jag vaknar på morgonen – Vill jag alltid dra täcket över huvudet och SOMNA OM!!
Innan jag går och lägger mig – Tar jag alltid bort smink & borstar tänderna, kollar 1000 bloggar & instagram
Jag vill verkligen – Bli framgångsrik
Vad irriterar du dig på? Människor som gör onödiga saker & folk som är allmänt sega på att göra saker
Vart reste du sist? Grekland
 
 
 
 
 
 
babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0