10

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Carrie Diaries! Om jag vore mer äventyrlig och vågad skulle jag valt Vampire Diaries för jag är typ besatt av vampyrer men jag föredrar nog en lite mer verklig livsstil ;)


2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Fobollsproffs! Hela mitt liv fram till åttan typ... 


3. Vilken är din favoritdoft?

Killparfymen One Million eller neeej, min mammas doft! ahhh


4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

Times Square! Där det händer saker konstant, skulle nog inte vara en uttråkad stenbumling! ;) 

 

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?

Styr upp något med alla mina kompisar och nära och kära snabbt som bara den, äter skitmycket god och onyttig mat, smsar och ringer alla jag vill och säger allt som jag aldrig vågat säga! Försöker vara nöjd med det liv jag haft! :D

 6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?

 
Skulle nog tränat mer och hade nog tagit mer plats? hmm vilken svår fråga!!
 
7. Vilket är ditt favoritverktyg?
 
Va? Jag är inte speciellt förtjust i något speciellt verktyg faktiskt haha...
 
8. Vad gör du om tio år?
 
Jag tror att jag pluggar till något spännande jobb som jag vill ha eller kanske jobbar? Förhoppningsvis är jag framgångsrik!
9. Vilken är din bästa danslåt?
 
212 - Azealia Banks!! såååå go
10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
 
Skulle sytt typ alla mina kläder såklart! Haha vore riktigt grymt
 
 
 
haha söt bild från i somras, haha jag ser så lycklig ut 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0