10 till

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

Jag skulle bli svinigt glad och spara skitmycket och sedan skulle jag shoppat och fixat saker till huset och sådana saker! Men jag skulle fortsatt gå i skolan och allting och skaffat mig samma utbildning som jag skulle utan pengar såklart! 

 

12. Vad tycker du om ordet hen?

Smart ord, använder det själv rätt ofta! Förstår inte varför man inte skulle använda det då det är väldigt praktiskt


13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?

Kladdkaka bara för att jag är grym på det!

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?

Vi lever inte för djurens skull och jag är själv en köttälskare så.. Dock borde man ha flera vegetariska måltider i veckan för miljöns skull!


15. Är du beroende av något?

Cola. Helt seriöst. Vet ingen som dricker så mycket cola som jag gör. 


16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

Break your heart med Taio Cruz typ...


17. Vad gör dig riktigt förbannad?

Folk som inte vågar stå upp för sig själva och sina åsikter, folk som faller för grupptryck osv. 


18. Har du något riktigt bra husmorstips?

Nej jag är ingen husmor så


19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

Ja, den där " oh när allting känns kallt, och det regnar överallt...JA DÅ SEES VI PÅ LÖRDAG JA DÅ SEEES VI PÅ LÖRDAG, NÅÅNSTAAAAANS!" älskar den. 

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?

Ja det skulle jag tro, har alltid varit envis och bestämd haha

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0