Yes

Igår skrev min syster det där inlägget om att vara positiv haha, tänkte bara säga det! Men det var la en liten sanning i det hela..! ;)
 
Måste bara berätta detta att igår satt och och pluggade från klockan 17.00 till 23.30!! fattar ni eller? huuuur länge som helst. Har nog aldrig pluggat så länge men men, var tvugnen! Och det lönade sig för jag kunde alla frågor på provet idag, men tror inte jag får så högt betyg men kunde mer än vad jag trodde faktiskt.
Måste blir bättre på att plugga verkligen, jag gör alltid det jag ska men jag skulle kunna höja mig om jag bara la ner ännu lite mer tid! Och det är ju värt det när man får tillbaka provet med ett A på det. Yes
 
Nu ska jag kolla på X Factor, det känns inte som att det är helg redan? Har ju studiedag imorgon! Men det är superskönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0