Wedding

Bröllop är ju något som antagligen finns i allas huvud? 
Vem man kommer gifta sig, hur hen kommer se ut, vart man kommer gifta sig, om man ens kommer gifta sig med någon, vilka låtar som ska spelas, vilka som ska komma, och inte minst sagt hur klänningen ska se ut?
 
Jag tänker på det sådär mycket, när jag var liten så var jag säker på allt! Jag ville gifta mig på en strand i Hawaii och det fanns inget annat val än det! Men nu har jag ändrat mig lite. Jag vill inte längre gifta mig på en strand(inte på Hawaii för den delen heller...!) för jag tror inte det är så underbart som det ser ut som bilderna haha.. Men jag vill ha ett stort bröllop tror jag, i en stor lokal, gärna utomhus men ändå tak, eller lite halvt! Sen har jag inte funderat så mycket på klänningen, skitsvårt ju! Jag vill i vilket fall inte ha en fet bakelse, vill ha ganska enkelt, gärna axelbandslös!
Min kusin gifte sig förra året och hon hade en jättefin klänning, kan tänka mig något i den stilen!
Något jag har tänkt mycket på är musik!! Har bestämt mig helt och jag tänkte länka låtarna jag vill ha! Har sedan jag var liten velat ha You Raise Me Up! Men har blivit lite tveksam nu det senaste... haha jag har några år på mig att fundera på det så jag behöver nog inte stressa! ;)
 
Men drömmen för mig är att One Republic ska komma och spela live på mitt bröllop. Jag älskar dem så sjukt mycket, det är definitivt mitt favoritband efter One Direction! ironiskt att mina 2 favoritband i hela världen börjar på "One" ;)
 
Denna låten ska jag ha på mitt bröllop i alla fall. Finaste låten som finns
 
 
 
Tänker ni mycket på erat framtida bröllop? Vad tänker ni på då? Vill ni ens gifta er? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0