Watch out for this

Hej kompisar!
Skolan idag var rätt skoj, gick väldigt snabbt måste jag säga!
Blev ingen träning för mig idag heller för jag har fortfarande ont i halsen ååååh... Får så dåligt samvete av att missa så många träningar, var en vecka sedan jag tränade nu. Men på onsdag har förhoppningsvis mitt halsont gått över!
Sen när jag kom hem somnade jag som vanligt..Även om jag inte ens är trött sover jag för jag har inget bättre för mig haha... dålig vana!
Ska lägga mig i god tid ikväll så att jag kommer hem pigg imorn! Har även fortsättningen på vårt SO prov imorgon så ska kolla igenom det lite snabbt, men delugnt
 
NU SKA JAG KOLLA PÅ IDOL OCH JA NI LÄSTE RÄTT JAG KOLLAR PÅ IDOL MEN JAG HATAR ÄNDÅ IDOL
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0