Too much?

Hejhej!
Skolan idag var inget speciellt, en vanlig onsdag typ. Har dock ångest över nästa vecka...Har NO prov och jag fattar typ ingenting, hatar hatar det.
 Men ska försöka vara positiv och vänta tills helgen och då ska jag plugga asmycket med hjälp av min bror. Skulle aldrig klarat av NO-proven utan honom kan jag försäkra er om...!! Men men- tänk positivt! :)
 
Idag har det för övrigt varit sjuuukt kallt! Det ligger verkligen höst i luften nu! Kallt hela tiden och mörkare och mörkare och man känner bara hur man sakta men säkert blir till en deppig boll.
Ska träna vid 6 så jag ska åka om en timma ungefär. Sen är jag hemma vid 20.40 ifall ni undrar! ;) Men det kommer tidsinställt under tiden så håll utkik!
 
Förresten- har jag för mycket uppdatering när det är som igår, 6 inlägg? Känns som att jag bara tröttar ut er men är det bra eller dåligt med så många inlägg per dag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0