Taggish

Tjeeee!
Ligger i sängen nu igen och ska sätta på ett avsnitt av Gossip Girl. Jag mår mycket mycket bättre nu! Sjukt hur det kan förändras på bara en dag? Hm, får hoppas att det bara var en kort sjuka!! Imorgon vill jag hemskt gärna träna. Är hur taggad som helst verkligen, det senaste har jag varit jätte opepp på fotboll men nu när jag inte har kunnat träna på 2 veckor är jag jättetaggad! hoppas hoppas att jag mår bra imorn då!
 
Visst har jag uppdaterat bra nu i helgen med...? ;) känner mig rätt stolt!
Har gjort tidsinställda måndag-tisdag-onsdag som kommer upp vid lunchtid! Tycker det är askul att blogga när man väl kommer in i ett sorts mönster och har saker att blogga om vilket det känns som att jag har!
 
Vi hörs imorgon- godnatt!
 
 
saknar Justin så mycket.... för er som inte vet är vi ihop, har valt att hålla vårat förhållande utanför bloggen pga galna fans & haters( kommer säkert få 1000 hatkommentarer under detta inlägget men ~ignore the haters~) . här är inlägget om när jag och justin blev ihop, känns som att det var igår :/ : http://feir.blogg.se/2013/may/haters-gonna-hate.html#comment
 

Kommentarer
Postat av: Emma Denuel

Så sjukt töntiga är ni när ni håller på och varför är du så oseriös på alla kort? allvarligt -.-
JB in my heart.
You are outside it.

2013-09-16 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0