Sleep, eat repeat

Haha fy vilken töntig rubrik haha..
 
Ska dra mig till kojs nu! Mitt mål är att ligga i sängen innan kl. 23.00 så jag har en halvtimma på mig!
Känner mig dock hungrig vilket är ett stort problem, i princip omöjligt för mig att somna hungrig men men, får se om jag tar något att äta!
 
Imorn är det onsdag vilket är lika med jobbigaste och tråkigaste dagen på veckan. Lång dag i skolan med ca 100% tråkiga lektioner och sen jobbig fotbollsträning på kvällen = trött Filippa
Ska även hinna plugga mitt i allt men men, det är bara att göra det...
Men jag och Laiza ska göra onsdagen lite bättre genom att köpa lite gott på rasten! ;) tror det är nya traditionen för tro mig, på onsdagar behövs det...
 
godnatt!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0