Skolfoto

Så har årets skolfoto kommit...
Förra året blev jag fruktansvärd på mitt porträttfoto. verkligen BLÄ! haha man blir så osäker på sig själv för det känns som att man visar sitt riktiga jag! Typ ingen redigering, inga effekter, ingen bra vinkel, utan bara ett foto framifrån! Därför blir man lite nervös... Men det värsta som finns är när man blir dålig på klassfotot, fy! Minns i sexan då jag sminkade mig som en kines och trodde jag var stencool för att jag såg ut som en fjortis haha.
Förra året såg jag helt okej ut på klassfotot men porträttet. FY. haha ska bjuda på det nu, har inte vågat visa det för någon förutom Lisa tror jag. Men men, det var förra året det, jag har blivit snyggare(tyvärr inte sant)säger vi!
 
Förra året
 
 
årets
 
 
årets blev helt klart bättre men är inte speciellt nöjd kan jag säga. Men skitsamma! det är bara ett litet foto ;)
som hela skolan kan se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0