Så kan det gå

Ojoj, idag var inte uppdateringen på topp...!Men så kan det vara!

Skolan minns jag knappt vad vi gjorde eller om det var tråkigt eller roligt eller någonting haha? Så fort jag kommer hem från skolan så glömmer jag typ av allt som hände där. Skolan & Fritid är som två olika världar...!
Sen kom jag hem och läste i min bok och sen åkte jag till träningen, 2 veckor sedan jag tränade så det var väldigt skönt faktiskt.
Och jag är otroligt trött just nu så ska dra mig mot sängen när jag har skrivit klart detta och läsa i min boook! Något jag ska börja med är definitivt boktips!

De flesta i tonåren gillar ju inte att läsa men vi alla behöver läsa och blir bättre på att skriva och ja i svenska över huvudtaget så det kan nog behövas tips på bra och intressanta böcker? Jag brukar säga att om du inte kan slita dig ifrån boken är den bra, annars är den nog inte din typ eller helt enkelt en dålig bok. För tro mig, när du läser en riktigt bra och spännande bok precis i din smak så kan man knappt sluta läsa! Har läst flera verklighetsinspirerade böcker nu det senaste med så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0