Roar

Hann inte blogga igår, livet kom emellan!
 
Idag försov jag mig till halv nio ungefär och min buss går tjugo över åtta så jag vaknade av att mamma sprang in i rummet och var lite sur över att jag försov mig... Så hon fick köra mig till skolan där vi hade idrottsteori om hur man bygger ett vindskydd, vi ska ju på hajk på torsdag till fredag, men jag ska inte sova över( mer om det sedan). Dagen flöt på rätt bra och det var faktiskt helt okej roligt, på förmiddagen iaf!

Sedan somnade jag när jag kom hem haha... standard tyvärr. Vaknade sedan pigg och glad vid halv sex och sen dess har jag bara kollat tv-serier och pluggat lite!
 
Bild från i somras... kan inte fatta att det bara var en månad sedan man kunde ligga såhär på stranden med vänner och bara njuta..åh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0