Miley

Något som har varit en stor snackis det senaste är Miley Cyrus, så jag tänkte skriva lite om vad jag tycker om henne och hennes beteende. Finns ju många blandade åsikter om henne och de allra flesta verkar tycka att hon är helt sjuk i huvudet och borde bete sig som hon gjorde innan, på hennes Hannah Montana tid.
Jag tycker att dessa människor kan hålla käften. Hon är en vuxen person som själv kan välja vad hon ska göra, vad hon ska ha på sig, hur hon ska dansa. Om hon vill slicka på ett verktyg i hennes musikvideo eller sitta naken på en "Wrecking Ball" så får la hon göra det!!
Är så trött på alla som tror att de känner henne på något sätt eller vet vad som pågår i hennes liv.
Detta betyder inte att jag tycker att hennes uppträdande på VMA's var bra eller att det är nice att hon slickar på verktyg osv MEN det är hennes liv och hennes val så låt henne!
Något som irriterar mig något otroligt är att när hon dansade sådär på VMA's och twerkade och juckade och allt hon höll på med så var alla arga på henne och hon fick massvis med hat MEN mannen hon dansade med, Robin Thicke, 36 år och ett barn på 3 år, fick INGET hat eller negativ kritik alls!! Har läst sjukt mycket(varje dag i princip) om vilken dålig förebild Miley är och att hon måste skärpa sig, men inte har jag läst något om Robin Thicke.
 
Låt Miley göra som hon vill, det är hennes liv och hennes val och även om du kanske inte anser att det hon gör är passande så är det hon som bestämmer vad hon vill göra med sitt liv. Låt henne
 
äckliga Robin Thicke
 
 
så otroligt fin - även i kort hår JA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0