Make it up

hola bitches
haha ne skojaaa!
 
Jag ligger fortfarande i sängen höhö, har dock varit uppe och ätit mat precis. Mår dåligt fortfarande men har tagit en ibumentin så förhoppningsvis känner jag mig lite bättre snart & huvudvärken är borta!
Planerar att spendera resten av dagen och kvällen i sängen med Gossip Girl/ Vampire Diaries och Ben & Jerry's <3 tror jag ska baka en kladdkaka sen med hihi!
 
Vet ni vad jag funderar på? Jag funderar på att börja gå heeeelt osminkad i skolan, utan puder eller någonting. Jag har ju extremt dålig hy om ni mot min förmodan inte har sett det, och jag tror min hy skulle må bra av att inte ha smink på. Hmm ska fundera på detta lite mer. För jag känner mig ofräsch utan puder men det kanske är värt det? Och det finns ingen att fixa sig för i skolan så why not? får se hur jag gör! En stor risk är att jag kommer orsaka mardrömmar & hjärtattacker men det är ju faktiskt inte mitt problem!
 
 
jag med smink:
 
 
 
jag utan smink:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0