Love this

I förrgår kom min broder Olle hem för helgen som vanligt, så sa han att han hade en påse till mig och jag antog att han hade något klädesplagg till mig eftersom han brukar ge mig det som en rolig överraskning ibland! Så jag blev jätteglad och så kommer han då med en Cubus påse till mig och jag lyser upp! Så kollar jag i den och ser en tröja, viker ut den och ser att det är en stor tröja i killstorlek. Olle kollar på  mig och skrattar åt mig och min besvikna min...! Var ganska irriterad faktiskt, hatar att bli besviken haha. Mamma blev också sur på honom för att han lurade mig!
 
 Nån timma senare går jag upp till mitt rum, och vad ligger då inte på min säng? En H&M kasse! Och i den låg en jättefin tröja! Haha blev skitglad, trodde inte han hade köpt något men jo! Uppskattar det jättemycket, roliga överraskningar alltså!
 
 
TACK OLLE ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0