Lite segt

Hej hej!
Dagen började mycket bra, var skitstressad på morgonen så sa mamma att hon hade gjort pangkakor till mig så jag blev mycket glad! ;) haha nu vet ni det
Skolan minns jag knappt vad vi gjorde eller någonting? Var inte så tråkigt i vilket fall!
Sen somnade jag som vanligt efter skolan blööö! Måste verkligen sluta med det, är inte ens trött jag bara sover för att det är så skönt! måste komma på ett sätt att sluta sova hmm...
Förresten så har jag ingenting att blogga om just nu, det enda jag gör är att: gå till skolan, kommer hem, pluggar, äter, sover. Har fortfarande ont i halsen och jag blir verkligen irriterad på min dumma hals åhhh!! Ni fattar inte vilken ångest jag får för att jag inte har tränat på över 1 vecka. Samtidigt får man inte anstränga sig när man har halsont så jag vet inte vad jag ska göra verkligen. skit
 
 
längtar till att träna faktiskt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0