Justin Biebahh

Har ni sett Justins nya video? Och hört låten då såklart? ;)
 
Helt galet vad han har förändrats! Men jag gillar denna Justin verryy much men det är verkligen stor skillnad mot hans första låtar & videos. Han blir ju bara mer och mer gangsta för varje år men det klär honom definitivt! Något jag inte gillar är dock hans byxor i videon, han har dem ju hur långt ner som helst och det ser bara löjligt ut måste jag säga! Låten gillar jag med, känns som att den kommer bli bättre desto mer man lyssnar på den!
 
Vilken Justin föredrar ni, mini-Justin eller gangster-Justin? ;)
 
 
 
tänk att detta bara är 3 års skillnad! Och han har blivit såå snygg på dessa åren, DET FINNS HOPP FÖR OSS ALLA!! om 3 år kanske vi ser ut som Megan Fox eller Candice eller Mila Kunis?? :))))) you never know bitches
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0