Halsont

Hola amigos!
Mitt halsont har bara blivit värre under dagen åhhh... så irriterande, hatar att ha halsont verkligen. Kan inte träna idag heller för det vilket är typiskt, behöver träna.
 
Tiden har bara flugit iväg sen jag kom hem från skolan, har verkligen inte gjort någonting haha, ska ta och plugga franska så jag har det färdigt och sen åka och handla lite inför hajken imorn!
Skolan var förresten rolig idag, kändes inte som onsdag för onsdagar brukar suga men det var en riktigt bra skoldag!
 
 
Jag planerar att skriva ett inlägg om "tips" inför vintern. Jag vet inte hur det är med er men jag blir typ deprimerad under vintern. Nä okej inte riktigt deprimerad men jag blir negativ och vill bara ligga under täcket hela dagen och pallar inte plugga, träna eller något! Så jag tänkte göra en liten lista med saker som man kan göra för att göra vintern bättre, framförallt för min egna skull! ;)
 
me & bästa chrulle som fyllde år i måndags!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0