Gossip Girl

Kollade precis klart på Gossip Girl, sista säsongen, sista avsnittet... är huuuuur överraskad som helst över vem som var Gossip Girl?!?!?! VA?! sista jag förväntade mig haha. Har kollat på GG hur länge som helst så det känns helt sjukt att det är slut...Minns att jag och min bror alltid skulle ha tvn klockan 19.00 på söndagar för att kolla senaste avsnittet!! Samma sak med Ugly Betty- tisdagar 20.00 & Desperate Houswives- tisdagar 1.00 och jag minns att jag var tvugnen att borsta tänderna i reklamerna för att mamma sa att jag skulle sova 22.00 så det blev superstressigt på tisdagskvällarna minns jag! ;) för att inte nämna Grey's Anatomy på onsdagar klockan 21.00 ! Har följt galet många serier i mitt liv och de bästa måste jag säga är: Desperate Houswives, Ugly Betty, O.C, Vänner ! Om ni inte har sett dem så mååååste ni verkligen det. NU. På direkten.
 
I vilket fall känns det alltid lika sorgligt och sjukt när en serie som man har följt i många år tar slut...Men men
 
Untitled
Oc
die young , stay pretty | via Tumblr
Untitled
Yeppp
 
haha truee
desperate housewives
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0