Good girl

HEJ!
Har pluggat sen klockan 3 ungefär nu, dock blev det lite avbrott för jag råkade: 1. somna med ansiktet i boken vid matbordet i 15 minuter. 2. Bakade lite snabbt 3. Var ute på en kort promenad.
 
Men förutom det så har jag varit duktig och pluggat väldigt mycket. Känns skönt att ha gjort det värsta(tror jag?) så jag kan göra det mindre jobbiga imorgon.
 
Måste bara säga att min uppdatering har varit riktigt tråkig det senaste! Ska se till att ha lite mer blandade inlägg, inte bara om vardagen och vad jag gör. Ska ha; tips, vardag, musik, outfit och tankar och funderingar! Men har inte haft tiden nu det senaste! Och kommer kanske inte ha nu med för jag har massa prov och läxor kvar innan jag kan andas ordentligt. Men what to dooo, finns ingen genväg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0