Gårdagen!

Detta får bli ett rätt långt inlägg, men jag gillar faktiskt det! Ofta tycker jag att bloggar tänker för mycket på bilderna men jag gillar faktiskt mer att läsa än att kolla på bilder, nu vet ni det!
 
Natalie, Lisa & Gabbe hängde med mig efter skolan iaf och vi bakade en tårta till Christoffer & Alvin! Den blev faktiskt väldigt lyckad om jag får säga det själv! Smakade gott gjorde den med! ;)
Sen åkte vi mot Christoffer där Elsa, Erik, Karl, Alvin var också!
Vi grillade, åt, spelade spel, körde kurragömma, kollade dåliga filmer haha, sen pratade vi en heeeel del med! Värsta djupa saker med, men det var jätteroligt hela kvällen och ja allt var lyckat! Sov dock 2-3 timmar på en liten madrass på golvet jämte gabbe, därför har jag varit ett vrak hela dagen!
 
Åkte hem vid 12 tror jag? Då skyndade jag mig att äta och fixa mig lite så åkte jag till Kinna med my brothaass och köpte jeans till mig, behövligt!!

Sen när jag kom hem vid 15.00 idag var jag så sjukt trött så jag gick direkt till sängen och somnade på 3 sekunder och sov till 19.00 ungefär, så jag vaknade för inte så längesedan men men...! ;) 
 
Här kommer lite bilder från igår!
 
 
ahaha så söt chrille
 
annnddd our lovely cake!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0