Fotboll

Är såå trött just nu!
 
Spelade som sagt match och jag blev lyckligtvis taggad sedan! Och när vi hade spelat i 10 minuter ungefär, vad gör inte domaren då? Han blåser av matchen för att gå på toa i 10 minuter! HAhhahaha det var första gången det hände för mig ;)

i vilket fall så ledde Ulricehamn med 2-0 men vi tog ikapp det och det blev 2-2 i slutet, bra gjort av oss :) Sist förlorade vi med 5-2 så det är ju framsteg helt klart! dock gick det inte bra för mig alls men men, bara att kämpa på. Detta var som sagt sista seriematchen för detta året och nu kommer träningarna antagligen att trappas ner lite? Ganska skönt på ett sätt.
 
måste bara visa Holly i GS's hår. SÅÅÅ SNYGGT!! fy vad jag gillar det. Tycker det är skitsnyggt med rosa mössa till också! Låter kanske lite otippat men jag vill verkligen färga håret lila någon gång i mitt liv. Tycker att det är extra snyggt när man har långt hår vilket jag har som tur är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0