Equal love

Blir att jag bara visar massa videoklipp men vet ni vad? Jag gillar det och det är bra att variera sig lite tycker jag, inte bara bilder!
Har ett till klipp som ni måste se. Jag blev tårögd när jag kollade på denna och när de är med på Ellen Show med...Åh så fint verkligen. Så fin video och detta paret visar verkligen att det hela handlar om kärlek och inte vilket kön de har. Gulligaste på länge och ja, ni måste verkligen se hela denna.
 
 
 
 
Förresten, hur vill ni att eran framtida kille eller tjej ska fria till er? Om ni nu vill det då!
Jag vet inte riktigt om jag skulle vilja ha ett sånt här stort frieri, skulle självklart tycka att det var skitgulligt om min framtida kille gjorde något sådant för mig men jag skulle nog bli lika glad om det var ett litet frieri! Hur skulle ni vilja ha det? Stort? Litet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0