Better

Är på lite bättre humör nu..! Antagligen för att jag precis såg på första avsnittet av X-Factor USA!! SÅ bra! Ska följa det varje vecka, 100x bättre än svenska idol/x-factor verkligen.

 Imorgon ska jag iaf till skolan som vanligt, sen efter skolan hänger Patta, Lisa och Gaybull med mig hem så ska vi vara här lite innan vi ska vidare till Christoffer och fira hans födelsedag! :D ser jättemycket fram emot detta! Sover över där också.
Men nu ska jag äta, kom på att det är därför jag har varit så fruktansvärt sur, har inte ätit sen lunchen i skolan så det är inte så konstigt att jag är så trött,sur och irriterad på allt och alla...!
 
 
mina ögon ser jätteblåa ut! Egentligen är de gröngråa... väldigt ofint men what to do, kanske ska färga dem? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0