Bekännelser

 
 

 
 
♥ Jag jobbar alltid väldigt effektivt, vill alltid att saker ska bli klara så snabbt som möjligt
♥ Jag gillar ingen just nu vilket är väldigt tråkigt faktiskt
♥ Jag älskar fotboll men hatar konditionsträning
♥ Jag har jättesvårt för att göra saker jag inte vill, tänker alltid " men jag vill inte göra detta så varför ska jag göra det?" osv, skitjobbigt för det är oftast saker som jag måste och behöver göra..
♥ Jag blir sällan svartsjuk
♥ Min absolut högsta dröm är att bli en känd sångartist...( man får faktiskt drömma!)
♥ Så fort jag blir anti en peson så stör jag mig på exakt allt hen gör och vill typ gå fram och skälla ut personen haha
Jag hatar hur vissa förändras när de är med olika personer, skitstörande och jag tycker det är löjligt att personerna inte kan vara sig själva hela tiden och skita i vad andra tycker
Jag kan vara jätteomogen men jag tänker väldigt moget och är väldigt mogen faktiskt
Jag älskar att dansa verkligen! Tycker det är skitkul och har inte svårt för att släppa loss! Fast jag kan inte påstå att jag är bra på det men vad spelar det för roll?!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0