Bästa dagen

Rubriken säger allt! Bästa dagen på riktigt riktigt länge. Om inte någonsin?
Provet gick bättre än förväntat, studiedag imorgon, min bror hade köpt en assnygg tröja utan anledning till mig(bäst♥), fick förhansbokade biljetter till One direction, bra avsnitt av X-Factor.
Ja ni hör själva vilken grym dag det har varit? Är så lycklig just nu, allting är rätt! Känns som att det måste hända något dåligt nu för det har verkligen bara hänt bra saker idag. Luckiest girl on the planet ATM.
 
Imorgon ska jag åka in till göteborg vid halv tolv på morgonen med mamma, brorsan och syrran. Ska leta efter höst/vinterskor, puder och innefotbollsskor! Hoppas jag hittar det jag letar efter!
 
 
längtar redan tills konserten med dessa töntar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0