vi hjärtar det

De senaste veckorna har jag fastnat såå för we❤️it! Det började med att jag skulle plugga inför NO:provet vilket gick skit(!!) Så jag började typ lipa av panik för att jag skulle få F kändes det som och jag orkar verkligen inte plugga! Så jag gick in på we❤️it och sökte på school motivation ellet något liknande, fick fram massa bra, motiverande bilder och ja, det hjälpte mig faktiskt en del! :) Har gjort en mapp på datorn med bara motiverande bilder som jag bläddrar igenom när jag känner mig nere & depp, hjälper mig ofta! Stort tips till er alla, hitta ett sätt att bli motiverade på, kan vara någon sorts belöning eller precis som jag, att kolla på bilder!
 
Några av mina favoriter
 
 
 
 
denna var nog den allra bästa! Så sann... om man struntar i att plugga kommer det bara leda till att man blir ännu mer stressad. Det enda sättet att få bort stressen är faktiskt att göra sig av med skiten. Alltså plugga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0