Spontant...;)

Jag låg och sov lite nu såhär på eftermiddagen så vaknade jag av att mamma ropade så jag gick halvt ner i trappan och såg Christoffer stå där, haha jag vet inte varför(gick lite i sömnen) men jag skuttade in tillbaka i mitt rum och började plocka ihop alla mina laddare till massa olika saker! Haha men Christoffer ville självklart inte ha mina laddare(vet inte varför jag fick för mig det?) utan han var här med Gabbe & Alvin och vi åkte ut en tur på mopparna och vi hamnade vid lillasjö där bryggorna fortfarande var ute så vi satte oss på en flotte med munkar och choklad! skitmysigt
 
Kom hem alldeles precis och väntar på att gabbe ska höra av sig, isåfall ska vi sova över! :) Såå skönt att inte ha något plugg idag! älskar det
 
 
hade bulle i håret här om dagen, once in a lifetime!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0