Såja

Nu har jag äntligen skrivit klart mitt NO-arbete! Blev jättenöjd faktiskt, men har lite svårt att veta vad min lärare vill ha! Men men, det blir säkert bra :)
Det som är kvar nu är att göra en power-point baserad på min text så det kommer nog inte ta så värst lång tid(förhoppningsvis?), ska försöka göra klart den idag så det är klart iaf! :)
 
måste bara lägga ut en bild på provschemat & alla inlämningar och läxor för dessa 2 veckor... No inlämningen var inte med så jag skrev in den själv hehe
 
 
ja ni ser själva... 9 saker på 2 veckor så jag har mycket att göra!
Är sjukt stolt över mig själv att jag inte har somnat! Drack en kaffe(jaa blä jag gillar egentligen inte kaffe men det var massaaaa mjölk & kardemumma & socker i så eheh) innan så det kanske är därför jag är pigg :)
 
 
jag för mycket längesendan, fattar ni hur gärna jag vill ha de skorna igen?! aahhhh!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0