Pluggo

Träningen idag var rolig! Kändes asroligt att spela igen! Var nästan 2 veckor sedan senast? hmm
 
Nästa träning är på söndag och då ska vi vara inomhus för första gången och det ska bli såå roligt! Älskar inomhusfotboll faktiskt! Det är mycket snabbare än utomhus och man blir mycket tröttare snabbare men det gillar jag för då byter man typ hela tiden! Vi ska dessutom vara med i en inomhuscup så det ska bli jätteroligt!

För övrigt sitter jag nu och pluggar hemkunskap för jag har prov imorgon, gööött! Är inte så förbered så ska verkligen försöka lära mig det mesta nu haha... är inget komplicerat som tur är! ;)
Har gjort mig en PLUGG spotifylista precis, med bra plugglåtar, typ sådana som man inte tänker på alltså inte supermycket låttexter vilket är bra för mig iaf, annars börjar jag bara sjunga med och tänka på texten! Så denna listan var behövlig kan jag lova!
 
 
Här har ni den! Haha roligt att första låten heter sex... hmm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0