No stress

TJENIS!
 
Idag gjorde jag ett inlägg i skolan som försvann, blev så arg! Blöö
Men strunt samma, idag efter skolan har jag skrivit på min novell, är väldigt nöjd med min idée och vet allt jag ska skriva i pincip så det är lugnt med den! Har 9 saker i skolan denna veckan men är färdig med 4 saker så det känns ändå rätt stabilt. Är orolig inför matteprovet dock.. kan gå hur som helst, har trots allt B i matte som jag är rätt nöjd med så vill inte sänka mig iaf.
 
Annars sitter jag här och funderar på om jag ska göra kladdkaka eller inte.. hmm svårt val. Äter det så ofta så borde egentligen chilla lite med kladdkakeätandet men å andra sidan vem bryr sig? Det är svingott och det är det enda som räknas! Jag tror nog jag ska göra mig en kladdkaka hörrni! ;)
 
 
fin edit va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0