Nite

En liten uppdatering såhär från sängen! 
Ska sova så snart som möjligt, är jättetrött! Skönt.
Måste bara ge ett litet "tips" eller vad ni nu vill kalla det. Varje kväll innan jag somnar brukar jag alltid komma på roliga eller bra saker som ska hända  
dagen efter, imorgon är det den värsta skoldagen för mig så det är extra viktigt att komma på positiva saker! Min "lista" med bra saker för imorgon är:
❤️Kommer äta tacos till frukost
❤️Kommer ha på mig fina & bekväma kläder som jag trivs i
❤️Kommer ha med mig macka & något mer att äta under skoldagen så jag kommer inte vara hungrig
❤️Vi ska kolla klart på "en oväntad vänskap" på franskalektionen som dessutom är sista lektionen på onsdagen= guld värt!
❤️Det är träning på kvällen som jag har saknat jättemycket! 

Ja det var det jag kom på nu! Genom att kika på denna listan när man vaknar blir det genast mycket lättare att ta sig ur sängen! Funkar nästan alltid! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0