Kämpa!

Är så trött just nu! Somnade som sagt väldigt sent imorgon men jag har bestämt mig för att hålla mig vaken så att jag ska kunna somna ikväll, blir en dålig cirkel annars!
Denna dagen har faktiskt varit rätt bra! Syslöjden var rätt rolig med haha. Det bästa var nog att jag fick tillbaka 2 prov och jag fick A på båda! :D Engelska & SO-prov! Känns jättegött. Blir mer taggad på att plugga och prestera i skolan då med :) .
Och jag har räknat ut att vi har 9 saker som ska göras i skolan nu(prov/inlämningar/läxor) fram tills fredag nästa vecka då vi går på lov, så ni kan bara tänka er hur stressigt det är! men det löser sig.
Denna eftermiddagen ska jag spendera med att göra klart min NO-inlämning+redovisning så att jag har det klart! Ska börja plugga kl 17.10 så jag har lite rolig tid kvar tills dess...;)
 
 
 
old but gold, miss u Justin♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0