Happy

Hej!
Plugget har gått sådär haha, har gjort instuderingsfrågorna så jag har väl förhoppningsvis lärt mig något :) Om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte så värst om mitt betyg i vissa ämnen.. Musik, HKK, Bild är det jag tänker på då. Borde kanske lägga mer tid på de ämnena men känns inte som att det är avgörande för min framtid, satsar mer på SO/SV/MA/EN osv! Känns mycket viktigare, tycker faktiskt att det är rätt dåligt att man får lika mycket poäng om man har A i Bild som när man har A i Svenska, liksom att vara dålig på att måla är inget man kan hjälpa?! Tycker att ämnen som idrott, bild & musik borde vara ämnen som man givetvis har men som man får välja att ha betyg i, typ att man skulle kunna välja ett av ämnena att få betyg i!
 
I vilket fall är jag på jättebra humör! Visst är det konstigt, när vi har som mest i skolan är jag allmänt glad ändå? Skitbra iaf!
 
 
I know I'm G
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0