Dejag det

 
 
 
❀ Jag har som ticks att om jag t.ex åker på en motorväg där det är ljusstolpar var 10:de meter eller något, så måste jag bita ihop käken t.ex 10 gånger mellan varje ljusstolpe. Eller ibland måste jag bita t.ex 3 gånger mellan varje linje på motorvägen( har glömt av vad linjerna heter men ni vet det som skiljer vägarna åt ;) ) Hehe, men detta är iaf något skitkonstigt som jag har gjort så länge jag jag minnas. En annan sak är att det alltid måste kännas jämnt i min mun. Om min tunga har nuddat högra delen av munnen så måste den nudda lite extra på vänstra delen så att det blir som en balans! Samma sak med att tugga, det måste kännas jämnt och jag måste ha tuggat lika mycket på varje del!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0