crush

OMG.
 
Det är så sjukt att jag har blivit ett så stort fan av denna killen bara efter att ha sett han uppträda TVÅ gånger!?! Det bevisar vilken talang han är! WOW
 
Vet inte vad det är med mig men så fort jag ser han så pirrar det i magen haha och när han sen börjar sjunga och ibland småle sådär... aahahasshdhsadjksdkdsakl
 

Är helt helt säker på att han kommer bli något stort inom en snar framtid, helt säker! Håll ögonen öppna för denna killen, bara 14 år med! Åhh vill gifta mig med honom typ.
Förresten har han nu gått vidare till Live Shows på X Factor så wooo!! Han lär vinna! Önskar lite att jag bodde i USA så jag kunde rösta på honom..!
 
 
hans andra uppträdande, jag föredrar det första men detta är sjuukt bra det med <3333 babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0