Again

 

Jag är nästan aldrig avundsjuk på andra tjejer. Vet att många(de flesta) kan vara skitavis på att en annan tjej är snyggare än en själv eller att någon tjej får mer uppmärksamhet av killar t.ex. Men nix jag känner aldrig sådana känslor! Antar att det är för att jag har insett att det kommer alltid finnas någon som är snyggare än mig, det kommer alltid att finnas någon som har bättre betyg än mig, det kommer alltid finnas någon intressantare tjej än mig för killarna att lägga sin uppmärksamhet, det kommer alltid finnas någon som har snyggare kropp än vad jag har, det kommer alltid finnas någon som är roligare än jag,  men det spelar ingen roll så länge jag alltid gör mitt bästa och är mig själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0