Prawd

Heej!
Hjälp vad längesedan det var jag skrev ett vanligt inlägg...? Känns konstigt t.om!
 
Men men, igår testade jag på spinning för första gången! Det var ett intervallpass och det är ju bra för konditionen så det är ju bra eftersom min kondition är värdelös. Skämtar inte ens den är dålig på riktigt!
Jag hade inte koll på hur man skulle ställa in cykeln dock så det blev lite fel men det var första gången så det gör inget :)
Sen tog jag bussen till Gabribulla och sov där! Var hur längesedan som helst så det var härligt ;) hihi
I morse åkte jag & gabbe lite tidigare till skolan och gick till gymmet, egentligen behövde vi inte gå upp så tidigt så det var inte så farligt! :)
Sen gick vi ner till skolan där vi hade idrott första lektionen som var en ganska rolig lektion hehe.
 
Måste bara säga en sak som jag är lite stolt över mig själv faktiskt, vi fick tillbaka 4 resultat igår(SO,SV,SV,ENG) och jag fick A på alla! Och alla sakerna var viktiga inlämningar/prov så det känns underbart! Och på de senaste 7 proven har jag haft 6/7 A:n och det jag inte fick A i var i HKK där det blev ett B så det är ju bra det med!
Så glad! I åttan fick jag i princip aldrig A så jag är verkligen jätteglad över detta. Låter kanske som att jag skryter nu men det är inte poängen, är bara glad & stolt! :)
+ att jag själv blir väldigt motiverad att fortsätta få bra betyg!
 
 
moi ATM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0