Foot

Vilken skön eftermiddag/kväll det har varit!
Har bara suttit vid datorn och tagit det lugnt och kollat på min favorit Ellen Degeneres!

Om ni inte redan visste det så är hon typ den bästa jag vet och att kolla på Ellen Show får mig alltid på bra humör och hon är verkligen en stor inspiration, antagligen min största inspiration här i livet! Det är nog bra att ha en inspiration av något slag, tror alla mår bra av det.
Just nu sitter jag i soffan ensam hemma, hur skönt som helst. Dricker Redbull med som gör det hela 1000x bättre, den har varit i kylen sen i fredags så den är sjuuukt kall och god nu! aahh
Snart är det dags för fotboll med, hoppas verkligen att matchen blir rolig, jag tror det kommer bli 1-0 till Sverige men de kommer förlora på straffar.
 
 
1. vad ful jag ser ut i ansiktet?
2. fy vad brun jag var. blöö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0