Drank

Hjälp vilket sug jag fick på att blogga nu! Brukar bli så när man är sjuk faktiskt haha, man blir så uttråkad!
I måndags mådde jag dåligt i skolan, fick huvudvärk och mådde allmänt dåligt och sen på natten till tisdagen sov jag såå dåligt!! Jag brukar alltid kunna somna no matter what. Har haft svårt att somna typ 5 gånger i hela mitt liv så när jag väl har det mår jag skitdåligt. Så jag vaknade vid sju på morgonen och mådde jättedåligt så tog tempen och då hade jag feber med så det blev att vara hemma. Idag har min feber sjunkit men har fortfarande lite, dock är det främst förkyldning som håller mig nere nu! Blää vad ofräsch man känner sig när man snorar och nyser och har 1 kg slem i halsen...
Imorgon ska jag dock försöka ta mig till skolan, beror på hur jag mår ikväll och så men jag tror nog att jag ska orka det! :)

Fick dessutom ställa in min frisörtid i tisdags så det är lite irriterande, men har fått en ny nu på lördag så det är lugnt :) Mitt hår är så ofräscht och fult just nu så det är sjukt, utväxten ser hemsk ut!!
 
fy vilken bra dag detta var.. bästaste kompisarna tog med mig till stan och vi körde laserdome och minigolf och åt och så, verkligen en perfekt dag!!!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0