WOOOO

Sorrey för riktigt dålig uppdatering, men har haft fullt upp!

Idag åkte jag och Lisa som sagt till göteborg efter skolan, vi åt och gick i affärer och köpte saker tills IMON! dör. Dock var ljusstavarna slut överallt! Haha lite roligt faktiskt
Sen åkte vi hem till mig och pysslade lite med lite saker ;););) hoho. Men har haft en riktigt riktigt bra dag, så sjukt härligt i göteborg och ja hela dagen har varit perfekt!
 
Men jag är så sjukt nervös just nu och mår typ illa av nervositet...Ska duscha och tömma min mobil nu iallafall. Vi hörs kanske senare.
Ärligt jag vet inte vad det är med mig, skakar typ när jag skriver detta och magen vänds ut och in. är så nervös. imorgon går min dröm i uppfyllelse, största dagen i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0